Marketingowe pułapki produktów bankowych i ubezpieczeń

Dodał: admin 16 kwietnia 2018 16:33

Kolejny wykład z cyklu  Mini wykłady o sprawach maxi  dotyczył trudnych zagadnień ekonomicznych, które towarzyszą nam w codziennym życiu.

      Tym razem gościliśmy pracownika naukowego Uniwersytety Ekonomicznego w Krakowie
panią prof. dr hab. Marię Płonkę, która przedstawiła nam w bardzo przystępny sposób  Marketingowe pułapki produktów bankowych i ubezpieczeń.



Dowiedzieliśmy się jakie są koszty kredytów i ubezpieczeń, zarówno te widoczne jak i te ukryte, co to jest RRSO i o co pytać kiedy RRSO w reklamie jest 0%. Pani Profesor przedstawiła nam prawne podstawy ochrony konsumentów oraz regulacje dotyczące obowiązków nakładanych na banki i ubezpieczycieli. Zachęcała do podjęcia studiów ekonomicznych. Miłym zaskoczeniem dla wszystkich był fakt, że nasz Gość jest Absolwentką Goszcza. Po wykładzie Pani Profesor wpisała się do księgi pamiątkowej Naszej Szkoły.


zdjęcie: http://www.goszczynski.nowotarski.pl/galeria.php?galeria_id=421#1